Każdego roku w dniach 12-16 marca obchodzony jest Światowy Tydzień Mózgu.

Natomiast dnia 18 marca mamy obchodzimy Europejski Dzień Mózgu. Z tej okazji przez cały tydzień odbywały się różne wykłady, mające na celu poszerzenie wiedzy o mózgu, jego funkcjonowaniu i budowie.


Uczniowie klasy IIg w miniony czwartek na lekcjach biologii wzięli udział w wykładach takich jak: „Mózg osoby LGBT”, „Zespół stresu pourazowego PTSD” oraz „Jak zajrzeć do mózgu?”. Oprócz tego osoby chętne w czasie wolnym uczestniczyły w wybranych przez siebie wykładach, m. in.: „Mózg jak da Vinci” czy „Seryjniacy - fakty i mity”. Uczniowie w komentarzach na facebooku LO podzielili się informacjami zdobytymi podczas owych wykładów.

Natomiast dnia 18 marca mamy obchodzimy Europejski Dzień Mózgu. Z tej okazji przez cały tydzień odbywały się różne wykłady, mające na celu poszerzenie wiedzy o mózgu, jego funkcjonowaniu i budowie.


Uczniowie klasy IIg w miniony czwartek na lekcjach biologii wzięli udział w wykładach takich jak: „Mózg osoby LGBT”, „Zespół stresu pourazowego PTSD” oraz „Jak zajrzeć do mózgu?”. Oprócz tego osoby chętne w czasie wolnym uczestniczyły w wybranych przez siebie wykładach, m. in.: „Mózg jak da Vinci” czy „Seryjniacy - fakty i mity”. Uczniowie w komentarzach na facebooku LO podzielili się informacjami zdobytymi podczas owych wykładów.
Maria Jurek